Systemair i Eurovent s'uneixen en un tour de conferències especialitzades per tota Espanya.
Systemair i Eurovent s'uneixen en un tour de conferències
Systemair posa en marxa una sèrie de conferències especialitzades que es realitzaran per tota Espanya. A pesar que la ventilació ha estat reconeguda com un factor clau per a garantir la salut i la qualitat de l'aire en llocs tancats, no tot està dit encara sobre aquest tema. La primera de les sessions es realitzarà a Barcelona el dia 8 de juny a les 10:30h. Des de Systemair consideren que encara hi ha molt a millorar quant al tractament de l'aire i que cal anar un pas per davant: perquè el moment de pensar en el futur és ara. Sota aquesta premissa sorgeix una sèrie de conferències especialitzades en les quals es comptarà amb la presència de Raúl Corredera, President de Eurovent, i de Cheikh Faye, Programme Manager a Eurovent Certita.
Durant aquestes sessions s'abordaran els següents temes:
•Tendències del mercat: CAI, LCA
•Eurovent Certification programms: Eurovent Higiènic, Etiqueta d'estiu
•Futurs requisits mínims per a la selecció d'una unitat de tractament d'aire
•El futur de l'ecodisseny aplicat a ventilació
•Eines digitals: BIM i Realitat Virtual Els detalls concrets sobre aquestes conferències i el registre es pot realitzar a la web de Systemair mitjançant aquest link.
En ella també es podran consultar les pròximes sessions que es realitzaran a altres ciutats d'Espanya.
Sobre Systemair Systemair és una empresa líder en ventilació que opera en 52 països d'Europa, Amèrica del Nord, Orient Mitjà, Àsia, Austràlia i Àfrica. L'empresa va tenir unes vendes de 9.600 milions de corones sueques en l'exercici 2021/22 i actualment compta amb uns 6.900 empleats. Systemair ha obtingut beneficis operatius tots els anys des de 1974, quan es va fundar l'empresa. En els últims 10 anys, el creixement mitjà de l'empresa ha estat del 9,4%. Systemair contribueix a millorar el clima interior amb l'ajuda de productes energèticament eficients i sostenibles que redueixen les emissions de diòxid de carboni. Systemair té operacions ben establertes en mercats en creixement. Els productes del Grup es comercialitzen sota les marques Systemair, Frico, Fantech i Menerga. Les accions de Systemair cotitzen al Nasdaq OMX Nordic Exchange d'Estocolm des d'octubre de 2007, i en l'actualitat es negocien en la Large Cap List. El Grup està format per unes 90 empreses.